Partylördag.

Det är svårare än jag trodde att fota och uppdatera varje dag, men det har jag aldrig sagt att jag ska. Dessutom får nog den här tema "veckan" pågå mer än just en vecka om det är så att jag känner för det. Igår satte jag igång bearbetandet av tanken att jag ska tillbaka till skolan om typ en månad, men ikväll förtränger jag det genom party med tjejerna. Det ska bli så skönt att träffa dem och parta lite. Det var ju inte direkt igår, något av det...
Först ska jag och Viktor ut på en välgörande promenad och blåsa bort allt regn till ikväll.
Puss.


Cool tjej med nitar. Det är jag.


Kontrollbehovstjej med skolångest. Det är jag.

Kommentarer
Postat av: Magda

Skolångest......då är vi två! Ha det så kul ikväll.

Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback