Och vinnaren det är jag.

I mitt liv är det jag som är vinnaren. Det mest fantastiska är väl så klart om andra människor kan vinna saker på mitt liv, men i det hela långa loppet är det jag som lever mitt liv i den här kroppen.
Igår cyklade jag och Viktor två mil och det var skönt. Idag hade vi tänkt cykla igen, men vädret var lite grått när jag vaknade så jag ska försöka få med herrn i sängen i rummet brevid på en joggingrunda. Sedan cyklar vi någ ner på stan och lämnar tillbaka en bok som skulle varit inne för länge, länge sedan. Den ligger kvar från uppsatsernas tid, vilket känns som om det skulle vara minst 1.000 000 år sedan. Skönt det så klart. Dessutom ska jag försöka låna en bok jag läst om i en tanttidning på jobbet. Kanske kan den också vara en del i ett nytt liv. Vem vet? Inte lilla jag, men imorgon blir en bättre dag. Så måste jag tänka.
Dagens rekommendation: Veronica Maggio.

REPETITION.
Repetition.
repetition.


Bild från spelning på kåren i våras. Det var fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback