Man har inte mer roligt än man har det.

Nej just precis. Allt det där med att göra livet roligt måste vara skitsnack :) Har man det roligt så spelar det väl ingen roll vad man gör! Jag har nog helt enkelt vaknat på rätt sida idag. Nu ska jag packa frukost och åka ner på Kålgårn och lägga mig i solen, för tänk, Åsa har för första gången sedan frankrikesemestern -98 blivit lite brun! Jag försöker tänka att varje dag kan vara den sista sommardagen. Jag vet att jag alltid räknar med att det ska vara såhär fint tills augusti tar slut, men det brukar inte bli så, och då blir besvikelsen total. Därför tänker jag nu prova med en annan inställning. Då blir inte värmen odräglig och man uppskattar värmen mer. Dessutom har jag aldrig uppskattat värmen mer än vad jag gjort i år och lidit så mycket av kylan som jag gjorde i vintras, men med alla piller och magen och allt är det väl som gjort för att jag ska må bra i värme...tror jag.

Jag längtar till ikväll, när Viktor äntligen kommer hem. Tråkigt att jag jobbar kväll, men det spelar ingen roll. Vi hinner mysa ändå.

Jag längtar också till nästa vecka, då kommer först Anna och sedan strax efter mor och far. De stannar bara över helgen, men det är ändå så kul att de kommer hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback