Ledig...paw ricktith!

Jag är ledig på riktigt för första gånge på väldigt länge. Vi hade kursavslutning igår och nästa kurs börjar inte förrän på onsdag...vilket betyder, ledigt fredag-tisdag! Det känns så lyxigt. Inte ens det så kallade jullovet kändes ledig i år. Det är svårt att koppla av när man har för mycket hängandes över en. Nu däremot blir det pyssel, njutande i den nystädade lägenheten (som vi hann med igår), myskvällar, sovmorgnar, frissan och stan på måndag, promenader och allt annat som man vill hinna med, men aldrig riktigt får till. Nu ska jag frossa i dessa roliga saker!
Ikväll ska jag dessutom jobba mellan 15:30 och 21:00. Det känns inget jobbigt alls. Det är ett enkelt pass, oavsett vem man jobbar med och det går fort. Det blir inte så många timmar, och därmed inte så mycket pengar, men det är bättre än inga alls! och det ska bli fantastisk kul att träffa tanterna igen. Jag har inte träffat dem sedan innan jul.

Nu ska jag fortsätta vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback