"They say our summervacation has come to an end."

Just nu känns det sådär jättejobbigt med skolan. Det känns som att alla är i en bittersvacka och att för många uppgifter ska göras på för kort tid. Jag har inte haft några lektioner sedan i onsdags, men igår var jag på min VFU hela dagen. Jag ska inte tillbaka till skolan förrän på onsdag eftermiddag och ändå känns det omöjligt att få klart de uppgifter som ska var gjorda då. Kanske har det med min obefintliga självdiciplin att göra men också att det har vänt lite. Hoppet har jag kvar, men jag mår kroppsligt lite sådär.
Idag har jag iaf tagit en lång promenad, diskat en ganska rejäl disk, snabbstädat hos marsvinen och i stort sett gjort klart min läromedelsgranskning och klockan är bara ett och dessutom är det ju faktiskt bara fredag. Det skulle vara skönt att bli klar med det andra skrivandet ikväll, eller kanske imorgon förmiddag, för att kunna ta lite ledigt sedan. Man blir så mycket piggare och mer engagerad i skolan när man inte är helt less på allt som ska göras.
Nu ska jag ta tag i den där fördömda uppgiften så att första delen iaf är klar när det blir tacoparty på kåren. Blir skönt att komma ifrån en stund och träffa alla fina tjejer. Efter det blirdet nog Let´s dance-mys i soffan med Viktor.
>










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback