Sportlov it is!

Nu har jag äntligen och välförtjänt sportlov. Jag pallade en vecka i skolan för att sedan behöva ledigt. Härligt med nio veckor till framför sig sedan. Jag vet inte hur det ska gå till :S...jag antar att man vänjer sig.
Igår skulle bli en spontan och kul kväll ute, men slutade i att jag fick ta bussen hem själv vid tolv för att jag blev dålig. Det är inte så kul att leva det här livet, men det är väl bara att gilla läget. Idag har jag iaf gjort tre kul saker. Börjat sticka på ett par sockor som ska bli sjukt coolt spiraliga, städat hos marsvinen och sett dem glädjeskutta i det nya spånet och  dessutom badat. Innan Viktor spelat klart sin hockeyturnering ska jag diska klart, sedan far vi till Snickarbo för att sortera böcker hela dagen imorgon inför rean.

Cat Stevens har peppat mig hela dagen. Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback