Positiv känsla ...

Positiv känsla idag. Jag vaknade och lade mig i badet och läste lite i "Talking about student art" och jag undrar om den inte är lite intressant ändå. Det är nog den första litteraturen jag läser sedan jga började som verkligen ger tips på hur man kan förhålla sig i vissa situationer. Och det är väl bra (?!).

Igår var en härlig dag. Jag gick på stan med Viktor och Tina, fyndade en fantastisk tröja av den "snygga killen" på Jack&Jones, åt kinabuffé och träffade sedan Jonas på kvällen. Det var otroligt trevligt och mysigt. En bra dag helt enkelt!

Nu väntar jag på att tvätten ska gå klart och kommer igång med mitt läsande igen. Idag ska jag bli klar med en hel del.




Nu längtar vi efter att Emelie och Therése ska komma hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback