Skämmes, ta mig fan!

Ja idag är det nästan så att man får be om ursäkt. Det var fånigt länge sedan jag bloggade, men kanske bättre att ta ett uppehåll än att skriva om något helt meningslöst.
Den här helgen har iaf varit allt annat än meningslös. Lillasyster Anna har varit här sedan i fredagskväll och vi har slappat, tittat på idol, ätit tacos, hemmagjord pizza och kycklingsallad, bakat pippercakes och gjort ett enastående pepparkakshus, chokladfondu:at, sett Silverpennies i bolänge (såklart tummen upp) och även spisat svampbob fyrkant. Tills jag somnade iaf!

Jag bjuder på en bild på pipper-huset. Tyvärr hade dörren, eller luckan släppt på den här bilden. Men den var helt klart special. Annars körde vi efter lillasysters idoga tjatande och nötande på brösttema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback