Only share your strengths, not your weaknesses.

Ja det är ju komiskt det här med bloggande och så apropå te och annat. Som jag tidigare nämnt får man med varje kopp te också ett visdomsord i det här huset. Det gillar jag och de är oftast tänkvärda och fina. Det är förövrigt en sådan rad jag målat på väggen i vårt kök.

 

I alla fall...så har jag kommit upp mig i bloggläsandet och gör mest inget annan om dagarna och man stöter ju på alltför många bloggar som handlar om samma sak. Vardagsgnat utan charm och mest en massa gnäll faktiskt. Inget illa menat mot någon för jag är likadan själv, men ingen har väl undgått att svenska bloggar domineras av detta?! Fånigt att ursäkta sig helt enkelt...
I alla fall...igen...så hade jag kvällen innan läst otroligt många sådana bloggar. Och till morgonens te får jag detta lilla meddelande:

Only share your strengths, not your weaknesses.


Fint och tänkvärt hade man kunnat tänka. Men jag i min ensamhet började skratta. Om fler skulle leva efter det här skulle ju bloggsverige dö. Och hur skulle jag fly hemtentaskrivandet då?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så mycket roligare att blogga om lycka, dock! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback