Freecard.

Ikväll sitter jag på jobbet. Min tanke var att plugga så mycket jag orkade men jag har redan tröttnat. Jag sappar lite på TV:n och inser att jag inte kommer orka se någon film heller...men jag påminns om en fråga som dök upp för ett par veckor sedan. Jag och Viktor pratade om vilka som skulle vara våra "freecards". Viktor skulle såklart inte ha något, och det känns ju otroligt charmigt, men jag tänker nog inte låta bli. Mitt förslag var då Dennis Lyxzén men det var enligt Viktor för troligt att den önskan skulle så in så det gick bort. I alla fall...mitt i sappandet idag bestämde jag mig. Joaquin Phoenix. Ja tack!

Men egentligen känns det bäst så för mig med.
Det är ju dig jag vill ha!
Yes I´ll admit that I´m a fool for you
Because you´re mine I walk the line.


Kommentarer
Postat av: Syrrie

Det var väl inget bra val. Han är ju inte vidare snygg och har typ... rynkor?

2009-08-15 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback