Det snurrar i min skalle.



Det snurrar i min skalle. Det verkar vara en ständigt återkommande rubrik i den här bloggen, men jag störs inte det minsta av det för det känns ofta så i mitt liv och det är hämtat ur denna fantastiska låten av Familjen som jag inte får nog av. Idag är jag snurrig pga den helt vrickada kursintrodktion jag varit på idag, men vi skrattade nog de flesta av oss när vi gick ut. Allt kändes bara konstigt. Haha. Och ärligt talat så kvittar det för mig. Jag ska försöka lägga ner min pretantiösa sida för en termin (om det nu skulle bli Ped II i vår :S) och bara se till att leva och må bra. Det vet man inte hur länge man har möjlighet att göra. Självklart kommer studierna att ta upp den största delen i mitt liv just nu, för det är det jag gör för tillfället. Studerar. Men jag tänker också tillåta mig själv att vara ledig. Vara med Viktor. Vara med mig själv. OCH; vara med mina fantastiska vänner. Jag behöver det. Jag behöver dem. <3



Kommentarer
Postat av: Cia

älskar den här låten! och dig! och saknar dig... höras i helgen och boka helg kanske? ta hand om dig finaste! <3

2009-09-10 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback