<3



Jag har kanske inte alla gånger
talat om i ord hur viktig du är för mig.
Aldrig diktat eller skrivit sånger
där jag ärligt sagt hur mycket jag gillar dig.
Jag har faktiskt aldrig haft en tanke
att sätta känslorna på pränt.
Den tiden är nu slut,
ge mig en minut,
för detta är vad jag har känt.

I hela världen, i hela världen
finns det bara en enda som jag älskar.
I hela världen, i hela världen
finns det bara en enda som jag vill ha.

Jag medger att jag nonchalerat
allt det där om rosor och romantik.
Om du nån gång kommenterat
har jag inte fäst mig vid din kritik.
Så kanske är det sista chansen
att komma med ett argument.
Vet inget annat sätt,
att ställa allting rätt,
men detta är vad jag har känt

Jag är inte någon ängel
inte nån som gud har sänt.
Men jag hoppas att du vill,
försöka en gång till,

för detta är vad jag har känt

I hela världen, i hela världen
finns det bara en enda som jag älskar.
I hela världen, i hela världen
finns det bara en enda som jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback