Varför inte försöka vara lite effektiv?!

Igår försökte jag hela kvällen men eftersom herrarna sup inte kom iväg förrän elva snåret hade jag svårt att komma igång sedan. Men nu, har jag läst ett kapitel om utvecklingssamtal, strukturerat upp min framtid (tre veckor ungefär, det är vad jag pallar att överskåda på en gång), ätit frukost och är nu redo att sätta igång. Jag får lugn och ro eftersom jag tänker låta Viktor sova. Klockan är inte så mycket och han blev sen inatt. Så nu sätter jag igång. Läsning varvat med tvättstugebokning och promenad...men först, ska jag se till att planera lektionerna till nästa vecka.
Kan jag få tag i monteringfett kanske man skulle se till att byta till sommardäck också. Det vore skönt. Och vår!

C´mon nu Åsa.



I´m fire c´mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback