Blödig.

                         


Your hair was long when we first met.
I loved you first, I loved you first.
He told me I was beutiful and came into my bed.
And he kissed me till the morning light.

Nobody´s gonna make me feel this way.
Nobody´s gonna take me higher.
I must stick with you.

Nu sitter jag ensam hemma igen och blir blödig. Men jag känner så ofta att Viktor får offra så mycket för min skull. Jag skulle verkligen inte klara den vardag jag har nu utan honom och jag är rädd att jag inte visar hur mycket han behövs. Jag orkar liksom inte det heller. Så nu när jag sitter själv och tänker på honom, blir jag sådär blödig och nykär igen och längtar efter att han ska komma hem, fast det bara var knappt en timme sedan vi hejdåpussades.
En dag. När allt är som det ska igen. Ska han få allt återgäldat.

Om du var vaken, skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig.
Men du, jag ger dig min morgon.
Jag ger dig min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback