PANIK-PRAKTIK, SKRIK OCH PANIK!

Idag har vi satt igång ett forskningsprojekt om grekisk mytologi för på onsdag ska vi titta på Hercules. Såklart var det "astråkigt" och "skitjobbigt", fast det var deras eget förslag från början. Vi gjorde också utvärdering av mitt temaarbete idag och resultatet blev att ingen lärt sig något och allt var skittråkigt typ. Det är kul när man slitit med ett tema i typ åtta veckor. SUCK. Det är väl bara att bryta ihop och komma igen. Om de bara kunde vara snälla mot varandra så skulle allt vara lättare. Jag får väl försöka ta till mig av Camillas ord idag, att jag inte ska ta det personligt. Men det är svårt, när man stått som ensam, ansvarig vuxen för ett pass som blir kattskit...för tredje gången på två dagar...


Nu ska jag sätta igång med mitt eget plugg. Kul att man kan ta lite ledigt iaf, när man är helt slut!
Bittert var det här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback