Ny vecka, nya tag.

Jag känner mig nästan "rölle-böllig" som min mamma skulle ha sagt. Onödigt energisk nästan men imorgon är det en ny vecka och jag känner mig på något otroligt vis laddad för första gången på månader! Det kan ha med helgens vårväder att göra men jag tror också att det har vänt lite igen. Jag hoppas det! Idag stod jag över att ta det "rycka-upp-mig-piller" som jag kunnat ta, men jag kände inte att det behövdes. DON´T WORY, det är bara stensalt och ingår i min homeopatiska läkning! :)

Jag har läst lite om FOODTEST idag. Man ska tydligen kunna scanna av sin kropp och läsa ut vilka av 800 livsmedel man bör och inte bör äta vid tarmproblem, det låter som något. Jag ska fundera på det lite. Öl ingår iaf i min lista under röda produkter. Det går bara inte. Jag försökte igår igen, men det blev verkligen inget bra!


Nu: Sängen.
Imorgon: Ny vecka.
Sedan: IKEA, eller äventyrsbad med Tina!

Den här veckan har jag mycket att se fram emot.
På tisdag ska jag träffa Elin och hennes bebbe Gustav, på onsdag firar jag och Viktor 2 ½ år, på torsdag ska jag till Tina i Sandviken och busa, på fredag ska vi förhoppningsvis leka med Olle och Julia, på lördag åker vi till Snickarbo och äter påskmat och på söndag ska vi fira Lillnéa som fyller 1 år. Så här mycket har jag inte gjort på hur länge som helst. Tur att jag känner att jag har kraften!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback