Hemligt, hemligt.

Jag har precis skickat efter the main-födelsedagspresent till Viktor. Jag lägtar redan efter att han ska få den. Någon gång måste jag lära mig att ge honom presenter, inte bara för att jag vill ha dem :P Nej då, den här gången vet jag att jag kirrat något som han verkligen vill ha...tror jag :S

Igår var det vår, och idag är det grått. Jag skulle ha åkt till Borlänge och gått på kupolen idag men jag känner det inte helt motiverat och så mår jag lite bajbaj så jag struntar nog i det. Jag ska nog göra något annat kreativt istället som att: baka (bröd kanske?!), scrappa, sy omtag till gadierna jag satte upp igår eller bara mysa.
En promenad får det nog bli iaf för nu lättar det lite bland molnen ser jag.


Igår var vi och såg Veronica Maggio på kåren. Det var otroligt bra. Jag undrar om jag är undernärd på musik för jag tycker att alla konserter är skitbra nuförtiden, men för att motivera mig så säger jag hon sjöng bra, bandet var assvängigt, ljudet var okej och hon var snygg som sjutton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback