Frånvarorapport.

Jag har varit ytterst frånvarande på bloggfronten ett tag, men jag skyller som vanligt på fullt upp. För att förklara mig lite mera kan jag väl säga, var hos mor och far förra helgen och den här veckan har bara rullat på i vanlig stil med slitig VFU och skittrötta eftermiddagar. Skola imorgon, som jag måste ta tag i ikväll, jag är bitter eftersom jag trodde att jag var förberedd så att det räckte men idag ligger instruktioner uppe på fronter som ska göras till imorgon. Himla bajs. Jag som trodde att jag var klar, jag läste för sjutton ut boken förra veckan. Suck. Har inte de framförhållning tänker inte jag ha det heller (tonårsrevoltstilen på VFU:N smittar visst...härligt!).

STREJKA STREJKA, DEMONSTRERA!

Annars är det...eller nej förresten. Nog med bitterhet...
Ha det hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback