Bloggtorka

Det har varit dåligt med bloggandet ett tag, men jag har som vanligt haft fullt upp. Igår hade jag seminarie på tre av de böcker jag läst denna vecka. Nu ska jag bara skriva ihop något slags skriftligt inlämningsarbete på det och på utvärderingen av mitt temaarbete jag gjort på VFU:n, sedan kan man nästan säga att jag är valbrogsledig och det ska bli så skönt. Jag behöver verkligen andas lite innan fördjupningsarbetet sätter igång på riktigt!

Idag skiner solen och termomentern visar redan på 14 grader och det här vädret vill jag inte gå miste om. Jag kanske ska packa en picknick och väcka Viktor när han blivit tillräckligt nykter och så åka iväg till solen någonstans?! Det vore skönt. Här i lägenheten kan man ju inte sitta hela dagen när det ser ut såhär utanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback