Trött på PM.

Nu har jag skrivit sedan igår, och egentligen skulle jag väl ha hållit på ända sedan i måndags, då hade jag varit klar nu. Men jag har haft annat för mig så nu sitter jag här och vill inte mera. Jag vill göra vykort och jag vill scrappa, jag vill åka ner till stan och köpa nytt garn och nya pärlor, jag vill städa iordning sovrummet, gå ut och fotografera och jag vill baka. Jag vill helt enkelt göra allting annat, som inte är PM-skrivning. Dessutom ska magen hålla på att stöka runt, det kanske har sin lilla del i min okoncentration. MEN, om jag bara tar tag i det här nu så kanske jag snart blir klar. Då kan jag göra något roligt.

Kommentarer
Postat av: rebecka

tyvärr går han ju inte ihop med andra katter:(

du vet ingen annan som bor på landet*?

2008-09-28 @ 11:01:04
Postat av: rebecka

amandas föräldrar ska testa o ha honom... hoppas det funkar:)

2008-09-28 @ 14:47:27
Postat av: Falken

Herregud vilken stor jävla text du har, är det barnböckerna du har blivit inspirerad av eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback