Falskt alarm. Ändrade planer. Bävan är över för nu.

Idag ringde jag sjukhuset och skulle höra om jag verkligen kan käka frukost på morgonen när jag ska göra gastron. Det stod nämligen inget om det i min kallelse. Till saken hör även att det inte stod något om gastroskopi alls i kallelsen. När den damp ner i brevlådan härom dagen tog jag bara förgivet att det var det det handlade om eftersom jag stått i kö så länge. Men när jag pratade med den, faktiskt trevliga, sköterskan på sjukhuset insåg jag min tabbe. Alltså ska jag bara på ett vanligt läkarbesök, fast hos en läkare som är lite emr pro på mage. Det här känns faktiskt mycket bättre. Men den som lever får se.

To be continued.



Nu fortsätter det sista pysslet med bilderboken. Ikväll tänker jag åka til skolan och skriva ut det sista och lite sporadiskt sätta ihop det. Jag orkar inte hålla på mer.

Japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback