Viljan finns, men inte orken.

Det är så himla mycket jag vill just nu. Jag vill sticka klart sockorna jag påbörjat, jag vill scrappa lite foton som legat ett tag, jag vill verkligen måla om i köket och få ordning där, jag vill köpa nya fina saker till lägenheten, jag vill pyssla med pärlor och jag vill flytta in mina scrapgrejer i garderoben, jag vill göra en sänggavel till vår säng och jag skulle hemskt gärna prova att baka något nytt bröd. Jag har sådant sjukt stort kreativt behov just nu, mitt i allting som man måste göra. Denna kreativitet har lett till att jag plockar här hemma nästan jämnt så vi har fint i lägenheten, men jag får inte utlopp för all kreativitet ändå.

Jag ska försöka göra lite Quigong nu så kanske jag kan slappna av och vara lite kreativ sedan!
Pussohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback