Uff!

Uff så dant.
Klockan är redan ett och jag har bara kommit till rubrikerna i min analys. Himla bajja. Det är visst en sån där dag idag när man inte får någonting gjort. Jag har iaf satt upp Hives-affichen jag fick av Maria när jag fyllde år...(i augusti :P) och så har jag bokat in julmusik med alla gruppboenden på galgberget. Det blir nog bra. Ska väl fortsätta läsa lite i min fantastiska bok "Populärkulturen och skolan", mycket inspirerande.
Hej badet, här kommer jag!

Hoppas verkligen att Viktor kommer hem med lite tycka-synd-om-godis ikväll, haha, för nu är jag bra eländig. Men vad då, vaknar man fyra så kan det väl vara befogat.

Nu: Bad och läsning
Snart: Analys
Sedan: Måla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback