Fältstudier.

Den här veckan gör jag och de kära (Madde, Tina och Camilla) fältstudier på en skola i Hosjö. Det känns jättebra. Ungarna är fina och läraren är kanon. Jag blir nervös hela tiden bara, speciellt inför imorgon då jag ska agera operationsläkare i en skuggteater som vi ska spela upp för kidsen lite halvspontant. Men det blir nog bra. Vi skrattar mest åt det :)

Jag vill måla om köket i helgen. Så enkelt är det. Jag är skittaggad och som Erik brukar säga om att vi har morfars gener, när man väl kommit på tanken att man kanske ska göra något, då ska det sku NUmeddetsamma! Vi får se om jag har tid eller om plugg upptar den här helgen. Det är trots allt länge sedan jag lät plugg ta upp en hel helg och jag vill ha det så. Jag läser bara 100%, inte 150%, så det så!

Fixa?
Sova?
Fixa?
Sova?

Kommentarer
Postat av: Falken

Haha... Ja du, Morfars-genen är minsann inte lätt att tampas med inte, när den väl slår till då är det allvar... Vad blir det för färg då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback