Sjukt effektiv dag!

Idag har jag "ledigt", vilket betyder hemmastudier och VIktor är i skolan hela dagen så jag kan verkligen få den lugn och ro som jag behöver. Jag ska verkligen frösöka få saker gjorda...så...efter att ha läst alla bloggar och så är det dags att ta tag i det så kallade livet. Medan jag gör det så kan ni ju alltid lösa det här quizet:


http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811040159182617&a=1&


Bilder och lite så från Tallin kommer snart.



den nakna sanningen



Kommentarer
Postat av: bella

haha, så jäkla sant tjejen!! vore mitt liv en film så skulle hives stå för typ hela soundtracket! :P du har väl inte msisat intervjun med pelle på ettan den 9 december? får man ju inte missa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback