Nu tar jag en ledig eftermiddag!

Punkt slut.
Nu struntar vi i allt vad skola heter, äter god lunch på stan, shoppar dricka och kanske någon ny palta till helgen.
Jag orkar inte tänka på grupparbeten och slutproduktioner som inte funkar och jag orkar inte bry mig om didaktiska reflektioner kring gipsarbeten. Jag orkar inte ens bry mig om familjeomständigheter. Livet är som det är och det kanske är bäst att låta det vara så. Man måste faktiskt kunna bry sig om sig själv ibland också, sålänge det inte går ut negativt över någon annan. Jag tänker försöka må lite bra nu, iaf för en eftermiddag.

Jag kan gladeligen meddela att magbakterierna nog troligtvis är utrotade och medföljande biverkningar är över. Nu är det bara resten kvar antar jag, men det får nog bli ett senare kapitel. Jag klarar mig som det är nu, väntar ut tiden och kanske slipper obehagligheter. Annars tar jag tag i saker och ting när annat är över. Det får inte bli för mycket på en gång.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback