Inte hem hem hem i påsk.

Det känns så konstigt att inte åka hem hem hem i påsk. Alla andra åker idag eller kanske imorgon. Jag som brukar vara den första att ta chansen att få åka hem till min älskade mor och far. Men jag blir kvar här. Åker troligen lite hem hem, alltså till Viktors fina mamma och pappa, men inte hem hem hem!
Det är nog bäst så. Åkandet tar sådan tid och jag har inte råd heller. Magen behöver vila, så vi tar ett par dagar i Snickarbo för att få i oss lite påskmat. Annars blir vi här. Plugga ifatt och försöka andas. Jag kvävs snart.

Nehej, så imorgon åker inte jag hem. Jag sitter med Oscar på högskolan och skriver rapport utifrån vår observation om estetisk aktivitet i den vardagliga verksamheten på en förskola. Spännanade. Lpfö. Here we come!

Kommentarer
Postat av: LISA

ha en bra dag! :)

Postat av: Louise

Halloj! Kika gärna på min tävling jag har i bloggen =) Kram!

2008-03-19 @ 15:19:05
URL: http://lojji.blogg.se
Postat av: Anastasija

Undersökning på gång! :)

Funkar raggningsrepliker fortfarande eller är de passè?
I så fall om de funkar, vilken använder du, eller vilken skulle funka bäst på dig?

2008-03-19 @ 15:23:32
URL: http://anastasija.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas du fick en någorlunda lugn Påsk! Du måste ta hand om dig, ta rådet på allvar från någon som vet!.. tusen kramar från svägerskan!!

2008-03-24 @ 12:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback