hej och hå och hit och dit.

Hej o hå. I söndags kom vi hem från Värna. Tillbringade ett par dagar där och fick lite lugn, men jag käner och kände mig hela tiden stressad. Kroppen kan liksom inte koppla av när den är så mycket uppe i varv. Man mår lite sådär av att vakna varenda morgon mellan sex och halv sju...fast man har sovmorgon och oberoende av hur länge man stannade uppe natten innan. Jag håller på att söka runt i vad det är som bekymrar mig. Men såklart har jag mina aningar. Kanske återkommer med det en annan gång.

Glädjen just nu är väl:
Lyckan över att ha varit med familjen en helt helg.
Den oerhörda glädjen över att äntligen få träffa både Pia och Uffe-tuffe.
Viktor.
Eventuell scrapbookkurs med Stina.
Kameran.
Den kommande hotellhelgen i Rättvik.
Lite skonsamhet från skola nästa vecka.
Solen och alla kycklingar.

Det är mycket som inte längre känns som det brukar och som det här gjort. Tiderna ändras och jag undrar om allt som pågår nu har med det att göra, eller om jag håller på att ännu mer bli någon annan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback