Min helg.

Min helg den här veckan har varat från i söndagskväll. Då blev jag ledig och förblir så till imorgon (onsdag) eftermiddag. Jag har tagit det så lugnt och haft så lite måsten att jag blivit rastlös, men jag är SÅ medveten om att jag måste lära mig att vara rastlös eller iaf att vara ledig.

Igår köpte jag tågbiljetter hem till mamma och pappa. Ska åka nästa måndag och stanna nästan en hel vecka. Det är min enda lediga vecka på hela sommaren så jag passar på att ta semester hemma hon päronen eftersom Viktor ändå jobbar hela veckan. Det är så tråkigt att han inte kan följa med bara och jag komemr sakna honom mycket. Vi har flängt åt mycket olika håll ett tag, så vi behöver liksom vara med varandra lite också! Dock är det så fasligt skönt att Viktor så här i sista sekund fick lite jobb!

Nu ska jag nog äta frukost, slita upp bumpen ur sängen och planera någon slags aktivitet för idag...typ: slappa på balkongen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback