GE DIG IVÄG!

"Ge dig iväg! Går hem lilla Åsa!" Så har en av tanterna på jobbat skrikit till mig ända sedan igårkväll, men tyvärr (för henne) hade jag juor och jobbade 20 timmar, så hon fick allt dras med mig. Men det gick bra. Vi bara skojar och busar ju! :D

Nu ska jag iaf vara ledig till torsdag eftermiddag och då har jag jour igen. Ganska skönt ändå faktiskt.

Idag ska vi bada med Olle och Julia när hon slutat jobbat och när Viktor sovit klart efter sitt jobb. Men jag undrar kanske skulle man åka upp till Stångtjärn och ligga där själv en stund och fundera över livet innan de taggar till?!

Jag ahr iaf taggat till på en ny metod. Bara att testa. Kolhydratfri mat utrotar magbakterier...(?) Vi får väl testa.
Utan potatis i tre dagar försmäktar vi på denna ö.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback