Sun shines...

Solen skiner idag och det är jättefint väder. Det är väldigt sporrande även om man bara sitter inne. Jag kom just in från en liten promenad runt kvarteret, men det gick inte så himla bra. Är alltdeles genomförkyld och klarar inte riktigt av påfrestningen att gå. Men jag har fått lite frisk luft iaf.

Idag blir det till att läsa litteratur. Det går så bra när man är förkyld och febrig, så länge man klarar av att sitta still. Skriva det sista på min lilla rapport till skolan som ska lämnas in imorgon och jobba lite på min individuella VFU.

Städning och boka tvättstuga till imorgon vore också ett stort plus...

Så att såhär ser det väl ut här hemma på snorherrhagen!

Puss och kram...med all kärlek, er tillgivne Oabs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback