jullov?

Ja jösses, jag är visst en riktig slappare. Två dagar har jag kommit hem nu och typ lagat mat och blivit kvar i soffan. Var ute på en väldbehövlig långpromenad med Juvlia igår,  var skönt att bara vara och prata och så. Och idag har min dag för all del varit betydligt tyngre igår. Då satt jag på föreläsningar...(iof två stycken direkt efter jullovet men ändå!) idag har jag dock varit på praktik och idag var det riktigt kul. Vi kläde ut oss till lejon, läste böcker, plockade bokstäver, var på teater och filmvisning, lekte i snön osv. Skön dag. Imorgon är det dags för lite seminarie igen...har endel att förbereda till dess så vi får se om jag kan komma till skott innan byglov. Annars har jag feting sovmorgon imorgon. Skoldag: 10:30-12:00. YEAH!!

Annars är väl ångesten nu sommarjobb...

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback