Vad går jag igång på?

Jag har helt osmakligt blivit "utmanad" av min egen bror, falken.blogsite.org, men det nämner jag inte här, så slipper ni ju veta!

Då är då frågan; Vad går egentligen Åsa Wärn igång på?!

Plats nummer tre
Här skulle jag egentligen vilja switcha platserna. Det är ju det mindre ytliga men vill sätta högst på listan för att må lite bättre i själen och såhär dags, sova lite godare om natten. MEN jag motiverar min ytlighet med att "gå igång" för mig, är något lite hemligt. Något man kanske gör utan att den utsatte ens vet eller märker något. I alla fall så går jag igång lite på glädje. Någon som är vacker, sprudlande och skrattande. Att glädjas tillsammans med någon. Att förenas i glädje. Är inte det ett fantastiskt sätt att gå igång på så säg?

Plats nummer två
Min andra hemliga fetish dök upp under gymnasietiden när jag på riktigt började pendla. Jag lärde mig snart att ju längre bak man satte sig, desto större var chansen att en rikting 10-poängare skulle dimpa ner på sätet innan och här handlar det om knän, hör och häpna. Kors i taket. Ja, jag vet inte hur jag ska förklara mig, de som förstår vad jag är ute efter vet redan vad jag menar med ett riktigt fräscht knä. Ni andra kan väl bara gå vidare till plats ett ;).

Bam para da para ooooch nummer ETT
Vad jag absolut hårdast går igång på och har gjort så länge jag an minnas att jag ens gått igång (alltså tiden efter lågstadiet då jag var kär i Håkan Hemlin, Nordman) är, klichéigt nog, rumpor. Små ärtiga bumps i klockrena jeans. Det kan nästan inte bli bättre. Man skulle nästan kunna säga att jag blivit kär i en och annan rumpa genom åren.

image58
Jag måste ju även komma hit. Kan inte göra annat i just ett sånt här inlägg.
Den som får mig att gå igång på livet.
Varje dag.

Fy vad bra Robbie Williams "She´s the one" är.

http://www.youtube.com/watch?v=dUVgfsRPZdI&feature=related

Kommentarer
Postat av: Gustav!!!

haha jag kan säga att jag förstår precis vad du menar med knän...;D

2008-03-02 @ 14:33:40
Postat av: Falken

Usch. Du är ÄCKLIG!! Jag tänker naturligtvis på det här med Håkan Westlin. Herregud.

Postat av: Falken

Sedan har du totalt misslyckats med att länka till mig också, men skit samma... :)

2008-03-03 @ 09:04:49
URL: http://falken.blogsite.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback