Sista kvällen hemma.

Imorgon åker vi tillbaka hem till Falun. Eller iaf jag. Viktor stannar i Avesta och jobbar, antagligen hela veckan. Tråkigt tycker jag, men bra för ekonomin om inte annat. Dessutom får jag chansen att få saker gjorda när jag är själv. Det är lite lättare att koncentrera sig då. Annars har jag haft ett par fantastiska dagar hemma. Vi har hunnit med mycket och det känns som vi varit här så länge. Lyxigt att kunna anlända på torsdagkväll och få stanna till måndag lunch. Sedan blir det en ganska hyffsad vecka i skolan tror jag. Hoppas på lite slappo så man hinner andas och komma ifatt lite på eftermiddagarna. Dessutom måste jag ju leka vidare med min vän e510. Har hitta en blixt här hemma som passade alldeles utmärkt till min lilla pärla så jag får med lite ny utrustning hem. HÄRLIGT! Lite plugg nu innan Köping. Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Therése

hej bäbis..
synd att jag hade nollkoll på att du va hemma. hade varit trevligt att få slänga förbi ett hej.
hoppas allt är bra med dig.. och ditt finger(!?)

kram på dig

2008-02-27 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback