Jag är så lycklig!

OJ OJ OJ!!
Nu börjar vi prata materialsim på hög nivå. Igår införskaffade jag min i min nya fina pärlar. Olympus E510, och jag känner mig verkligen lycklig. Jag har köpt en grej...OCH KÄNNER MIG LYCKLIG (!?) Det är faktiskt helt sjukt, men det känns som jag äntligen har lyckats sätta igång mitt nya intresse och det känns som jag kan må så bra av det. Att verkligen ha någonting som man tycker är skitkul att ägna sig åt på "fritiden". Vi talar ju inte mycket fritid, men det är det som är så bra. Nu kommer jag ha anledning att ta mig fritid.

Grattis Åsa! Bra köp...

image55
en parentes:
ps. förlåt Erik att jag inte ringt och berättat. Men jag lovar. För att kompensera detta får du leka när vi åker hem till mor och far. ds.

Kommentarer
Postat av: Frammis

Bra gjort Bakis!!!

2008-02-10 @ 09:51:02
Postat av: Falken

Hurra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback