Avslappnad kväll.

Imorgon far jag hem. Hem till mor och far. Det blir skönt. Väskorna är så gott som packade och smågrisarnas transportbur är inredd. Vi åker direkt när jag slutar imorgon och plockar upp småkottarna i Örebro innan vi låter dem köra sista biten hem :P.

Konstigt iaf. Jag har examinerande redovisning imorgon på flrsta delkursen i Skapa och Kunskapa och har inte ens förberett min fusklapp än, men jag ska. Känner mig konstigt nog inte så trött ikväll. Har på senare tid (de senaste månaderna) varit utslagen kring nio, halv tio. Men här sitter jag nu, men en icecooolt heineken i näven och bara njuter av att får fara bort imorgon. Jag har mycket som måste bli gjort i helgen, men det kommer gå bra.

Tacka den däruppe för lugna kvällar mitt i veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback