Julefrid mitt i frossan.

Ikväll är jag själv hemma och det är så tomt så tomt.
Jag vet inte om det är därför jag knösar, för att jag känner mig lite ensam, eller om jag bara är inne i en dålig period?!
Jag är iaf i full färd med att knösa i mig en 100grams kexchoklad. Har ni någonsin sett en sådan så vet ni hur stora de är. Rån väger inte så himla mycket helt enkelt.
Här på Herrhagsvägen har julefriden infunnit sig. Jag känner hur jag för min själs bästa ska fortsätta glida på vad gäller skolan och bara vänta på lite ledighet. Myset är också här. Mycket ljus och lite röda dukar.

De här gobitarna har ju också hjälp till en gnutta med julkänslan:


Kan det bli bättre än så?

Kommentarer
Postat av: Jackie

Nej, det kan det då verkligen inte, fler jullåtar med The Hives tack! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback