And i found this boy!

Jag har firat födelsedag, för ett litet tag sedan. Då fick jag iaf en alldeles fantastisk skiva. Though I´m just me. Med den magiska kvinnan Maia Hirasawa. Kan man se upp någon mer än vad man gör till sin största idol så gör man det till henne! Jag kan inte sluta lyssna på skivan för att jag är helt fångad av ljudgångarna. Dessutom för den till mig fram ett budskap som får min själ att bli glad, den får mig att känna mig nöjd över att vara just jag, mej, Åsa!, den får mig att vilja saker, och den ger hopp om, att just den här hösten, utan alla farbror doktor Lars´alla olika medeciner så ska jag bli bra, blir bättre, få kontroll över min mage. Hon ger mig en gnista som inte funnits på ganska länge, på något konstigt vis. Tack för skivan Viktor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback