hets

Ska mitt i all hets skriva ett litet hetsinlägg. Äter medecin nu för min allt för odrägliga magkatarr och det är faktiskt redan bättre, om en och en halv vecka åker vi till Rättvik och bor i lyxsviter för en helg för att fira mammas födelsedag, (träffa familjen igen, fantastiskt!), på söndag åker vi till Avesta för att fira Viktors lilla mormor som fyller jämnt. Kanske hinner vi med scrapmässan som jag vill på också :D. Jag och Stina börjar på scrapkurs imorgonkväll...lovley och slutligen; ÄNTLIGEN har jag börjat cykla till skolan igen. Fey så skönt!

VÅR!

puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fy tusan vad underbart det ska bli att åka till rättvik!!! Då ska vi två njuta lite extra tror jag! :D

2008-04-09 @ 15:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback