Äntligen helg.

Den här veckan blev det inte helg förrän idag. Idag vid elva tiden traskade jag ut från salstentan och kände mig inte helt bedrövlig iaf. Det går inte att säga hur det gick, för mycket tolkningar som spelar in, men nu är det gjort och nu är det helg ända till på onsdag. Fast till dess ska jag ju ha läst ett antal böcker, men ändå...mycket tid hemma! :)

Trots allt så trivs jag med det här. Det är jättejobbigt ibland och det kräver sina ansträngningar. Jag blir nog ganska ofta bedrövligt jobbig när det är som mest att göra, men det är väl tur att det släpper så fort jag är klar och att jag har en förstående sambo.

Tänker väldigt mycket på förra hösten...det är liksom ett år sedan allting började som håller på nu...

Nysätern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback