Fånga varenda himla dag!

Funderar på att tatuera in det någonstans :D

Har haft en underbar dag, för att inte tala om gårdagen. Viktor och jag hade vår första gemensamma födelsedag. Helt underbart. Och idag har solen skinit, jag har cyklat med alldeles lagom mycket kläder, maten stod på bordet när jag kom hem och var jättehungrig, grisarna har varit jättemysiga, vi ahr varit på världens roligaste bovärdsmöte med tjat om katter och annat som besvärade alla andra 65+:are.

Måste även säga att helgen var över lag härlig. Var så underbart att komma tillbaka och träffa alla igen.
Och det avr jobbigt att säga hej då till Cia...den här gången också.

Nu har jag ett par böcker som ska läsas.
...och en tatuering att disigna ;)

Över för nu!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det var så underbart att ha er här!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback