Vinter i två dagar...än så länge.

image47

Det är verkligen vinter här i Falun. I alla fall just nu.
Det kan ju vara borta imorgon, men det känns på riktigt när det ligger två decimeter fast det är kramsnö!
Sådan här vinter kan jag inte minnas att jag fått uppleva på ganska länge. Inte i slutet på november i alla fall.
Det brukar knappt komma någon snö som ligger kvar innan jul!
Besvikelsen kommer väl när man åker söderut framåt julhelgen...
...och det bara är slaskigt och grått.
Jag tror faktiskt inte att de har det lika fint hemma som vi har det här just nu.

Så snart jag är klar med tentan, och det börjar faktiskt likna något nu :),
ska jag försöka gå ut och ta en riktigt härlig vinterpromenad!
Det är lika bra att passa på!


Hm...jag vet inte riktigt hur det ska gå till att få ut bilen från parkeringen...:/
Haha!

Kommentarer
Postat av: Pia

Varldens finaste mail, fran varldens finaste bakdel!
tack

2007-12-04 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback