Kvällens hetaste tips.

Ännu en ensam dag/kväll. Jag skulle ha åkt till Borlänge och lyssnat på Viktor i What about a band, Mcmon and the mighty vibes och något sing/songwriting band...MEN eftersom jag fortfarande (sedan förra fredagen) har feber så blev jag kvar hemma igen. Jag har diskat och pluggat massor, vilket gör att jag blir ledig imorgon på min inläsningsdag. (JÄTTESKÖNT!!!, och kanske julhandel)

Och, jag har dessutom fixat lite mys-ljus-lyktor till balkongen. Det är alltid så svårt att fixa levande ljus utomhus såhär års. Men jag tror jag har kommit på knepet. SÅ mitt tips ikväll blir;

*trumvirvel*

*TADA*

TACOSÅSBURKAR!!!

...is the shit, de är så höga att inget (typ) kan blåsa ut ljusen i dem. Ännu bättre om de kan hänga med lite tak, men något över sig, då snöar det inte in heller.

Det var bara det :)

image46

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya pa dig min fina. tanker sa mkt pa dig..
uss

2007-11-26 @ 13:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback