nu. då. och det som kommer sedan.

Nu var det dags igen. Uppdatera lite när jag har chansen! Är lite dålig på det här.
Har sovit lite sådär inatt. Var uppe vid fyra och bäddade om. Ville inte dela säng med Viktor när han hade varit uppe och kräkts, så jag låg på en filt på golvet. Men det var sådär hårt ändå, så jag föredrar nog sängen inatt. Det var som tur var inte magsjuka iaf!
Idag måste det städas och åkas in till stan och handlas mat inför veckan. Det kan bli lite slitigt med rep och annat inför "Sjöviksfestivalen" som börjar på fredag. Men det ska bli kul att få spela med Klittaz iaf. Vi har så himla roligt.

Annars handlar det mycket om sökningar nu. Måste få koll på alla betyg, intyg, anmälningskoder, kursstarter och olika programinriktiningar innan lovet. Det är hög tid nu. Det mest stressiga är väl att Viktor ska få ihop en studioinspelning på två veckor att skicka iväg så egentligen är det som han sade "mest han som ska känna sig stressad". Men jag tror inte han gör det på samma sätt som jag så jag gör det lite grann åt honom också :P. Inte ens det klarar han själv. *haha*

Om det tar tid med inspelandet åker jag hem själv i påsk :/. Annars följer frugan med.
Ska iaf bli skönt att komma hem. Jag längtar nu. Var så länge sedan och nu blir det ju nästan en hel vecka! :D
Det känns iaf viktigare att få ihop sökningar och annat än att fira påsk ihop. Det är ju lite avgörande för att vi eventuellt ska kunna komma på samma ställe i höst.
Ojojoj. Mycket att stå i trots det "slappa" folkislivet...hm, jag undrar när det där slappa ska komma egentligen!?
                                                                         

                                                                          
                                                     
 .tänker tillbaka lite. det känns som hundra år sedan. hundra otroliga år.


79730-36


Kommentarer
Postat av: Dory

owsi:D hoppas sökningarna går bra:P
kram^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback