A new morning, changeing weather...

Såg att det var en vecka sedan sist...ojojoj så det kan väl vara idé att slänga upp några ord. En morgon som denna när jag känner att jag har tid över!
Börjar inte förrän klockan ett idag med praktik på TPG (för övrigt helt underbart!), men kunde inte sova längre än till kvar i nio iaf fall. Så jag gick upp och duschade, åt frukost och plockade ihop lite grejer. Satta mig här för att förbereda eftermiddagen!

Skönt med så här bra väder.
Det gör att man orkar så mycket mer!
:D

Pratade med bruchan igår. Vi kommer iaf åka hem allihopa över påsk och sedan stannar jag och Viktor ett par dagar till. Det blir nog en tripp förbi studion i Örebro också om frugan får bestämma och det får han ju! [v] *haha*

Ska bli skönt med lov, men det är sjukt att när jag sedan kommer tillbaka har jag typ en månad kvar på Sjövik. *buhu*. Sedan är det hem och jobba. Hoppas på positiva svar från sökningar och annat. Och längta efter en höst som förhoppningsvis blir precis sådär bra som vi önskar oss. Men mycket återstår att fixa innan dess. Sökningar i första hand.

Hadehej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback