snart dags att sova.

Nu är jag så trött att jag inte vet riktigt hur jag ska orka hela vägen hem, men om 45 minuter slutar jag iaf jobba och kan byta till mina egna kläder, sätta mig i bilen och bara lyssna på mina (och dina) blandband. När jag gått här hela natten och smugit omkring i ett nästan  knäpptyst hus och sedan kommer ut i bilen och sätter på bilstereon får jag alltid lite pip i öronen när jag ska sova. Jag är liksom lite mer känslig mot ljud när jag tassat omkring här.
Nu är jag ledig i två nätter och det ska bli så skönt! Hoppas inte jag kommer sova bort hela dagarna bara, det är lätt hänt när man varit vaken på nättera och jobbat ett tag.

Nästa vecka är jag helt ledig. Det ska bli så skönt. Första dagarna har jag lite husdjursjour åt min mamma som far till skåne med pappa för att hälsa på vår lilla Anna som åker på läger tre veckor. Det blir tomt hemma!
Sedan åker jag upp till Viktor igen. Jag vet, jag var där i helgen, men det var kris, men nu blir det semester.
Jag kopplar av hos dem och det är vad jag behöver nu. Koppla av och tänka på annat, för nu är det lite mycket. Och jag orkar inte tänka på allt. Jag blir så trött då.

Snart Stockholm. Ska bli så kul att träffa alla igen. Hoppas många kommer. Jag saknar allt det där så mycket.

Nu ska jag vattna lite blommor och stryka lite tvätt tills morgonpersonalen kommer och tar över så att jag får åka hem!

över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback