Jahopp...

Falun var det. Herrhagsvägen 239 är vår.
Pärlan som vi var och tittade på för en vecka sedan är VÅR!
Jag kan inte förstå det, men ibland ska man väl iaf få precis som man vill.
Om två veckor går första flyttlasset, det blir mycket att bära på, men det kommer bli bra. Och vi är många.
Sedan dröjer det runt tio dagar till, sedan måste jag och marsvinen sticka...ett dygn har jag på mig när jag sovit ut lite efter jobbet den 19:e innan jag far, och sedan ungefär ett till, tills jag ska var på högskolan i Falun...campus Lugnet, och registrera mig. Helt sjukt. och som ni förstår hinns det inte med att klämmas in någon 20 års dag mitt i allt det där. Jag får fira 21 nästa år istället! :) Nu kommer jag jobba som ett as sista tiden och det känns tråkigt att jobbet tagit upp så mycket tid i sommar. Visst har jag varit lite hos Viktor också, men Gåsen har varit det mesta den här sommaren.
Det var så mycket mer jag ville hinna innan det blev höst. Men sommaren var visst inte så läng i år heller :/

Ja, fumferie...det känns verkligen så himla bra! :)

Kommentarer
Postat av: Jonaza

Ta mig fan, han har klippt sig? där ser man. Välkommen ska ni vara till herrhagen, jag ska visa er allt jag kan:P

2007-08-15 @ 09:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback