Okej, koncentration nu då...

...har slitit med min portfolio idag. Eller slitit kanske är att ta i, men jag har börjat med den och jobbat på det i ett långsamt och behagligt tempo. Dock har chokladaskar, långfilmer och guitarheroes stört min annars otvivelaktiga koncentration. Kul juldagskväll tänker ni, när alla andra är på párty...men se párty kan jag leva utan, speciellt när det svider lite i kassan, det snart smäller och blir nytt år, skolarbete måste utföras (någon gång) och när erbjudandena kommer för sent...eller jag hade inte räknat med något, så jag lovade helt enkelt att chaufförera idag. Men det går bra. Jag ska verkligen komma igång nu och göra så mycket jag kan innan småttingarna ringer. Imorgon kommer Viktor (äntligen!) och vi ska ha vår andra julafton för i år. Nästa vecka kommer den tredje :)

Det är dödligt roligt att spela gitarr!

Otroligt är också att jag varit ledig i typ tre dagar innan jag får skolpanik. lite därför vill jag bli av med det här. Skriva klart eländet och strunta i det...så att jag kan ta lite lov på riktigt sedan.

God fortsättning.

             förresten så älskar jag att vara hemma!


Kommentarer
Postat av: Frammis

God Jul & Gott nytt min alskade bakdel.
halsa alla dar hemma..saknar dig sa.

2007-12-27 @ 12:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback