All I want for christmas is jul...

Jag börjar faktiskt längta hem och efter jul riktigt ordentligt nu, vilket också medför att jag börjar bli riktigt trött på skolan. Ingenting är direkt roligt när man bara längtar efter att får åka härifrån och det temat vi håller på med just nu är helt ärligt...sådär!

Men imorgon har jag bara ett seminarie och en "storgrupp" (vilket för övrigt är typ den mest tidsödslande aktiviteten på hela högskolan dalarna) så efter tolv någon gång börjar vi vår färd. Vi åker till Avesta imorgon, och kanske tom jobbar ett par timmar, sedan sover vi båda hos Viktors päron och på lördag morgon lämnar jag dem :-'( för att åka hem till mia kära föräldrar, systeryster och mormor och morfar :D...det blir nog helt fantastiskt, även om jag kommer sakna Vickan från samma stund som jag åker ska det bli så skönt att komma hem. Har inte varit hemma sedan i mitten av september, så jag känner att det börjar bli dags.

Sedan frå vi se hur det blir med resten...det blir ju nyår och sånt också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback