Sen kväll torsdag 9/8

Igår var det den åttonde. Igen!...så grattis pälskoe. Eller grattis både du och jag. Vi är bra. T.o.m efter 10 månader! :)

Den här dagen (eller natten) på jobbet har inte diret varit efterlängtat, men å andra sidan går den nog fort. Har haft tre fantastiskt sköna, lediga nätter, hemma i min säng! Och på tal om min säng...så ligger den upponer hemma i vardagsrummet nu. Har burit ner (i stort sett) alla grejer som ska med imorgon där. Känns helt sjukt att det är imorgon första flyttlasset går. Det måste ju fortfarande betyda att det bara är en vecka tills jag sticker sedan. Känns så sjukt. Läste precis Pias blogg, och jag håller med; vart tog sommaren vägen?!
Det har gått så fort, och nu är det snart, väldigt snart dags. Men jag känner mig redo. Väldigt redo.

Men först har vi åtta och en halv timme kvar här på gåsen. Efter det återstår sex nätter, lite sömn, fem timmar i bil.
SEDAN BOR JAG I FALUN!
:D

Get this party started. Hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback